ALL THESE THINGS I'VE DONE.

Holala!
Idag hade vi två riktiga lektioner- matte och spanska. Prov på spanskan, vilket kändes gå bra. Väldigt bra till och med, hoppas jag inte säger för mycket nu. Efter lunch hade vi orientering i två timmar. Det var inte sådär jätteunderhållande.
Var hemma i en dryg timme efter skolan innan jag hoppade på bussen mot stan med Mickisbellis. Där stötte vi på Angelica, så jag sällskapade med dom på stan en stund innan jag tog bussen hem och åt. Efter det följde jag med Anna till Kvantum och jag köpte mig en Marabou Sommar. Sen blev det datorsittande och Gossip Girl-tittande och klockan åtta började jag se Idol. Började sen prata med Mikaela på msn och vi kom fram till att vi inte kunde bryta fredagstraditionen. Vid halv elva gick vi ut och tog den traditionella promenaden fast en annan runda. Surrade sen i trappen några minuter innan jag slutligen kom hem igen.
Nu ska jag tvätta bort sminket och sen trycka lite chirre och dirre. Jag är inte nyttigheten själv. Skulle förresten inte förvåna mig ett dugg om jag somnar i soffan, brukar lätt bli så på fredagar.

GODNATT!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0