I DON'T EVEN KNOW IF I CARE.

Vad gör jag vaken? Jag kom visserligen hem från Emma för drygt en timme sen. Datorn var avstängd, vilket jag blev lite irriterad över. Slog på den och har självklart fastnat här. Blev lite mer irriterad över det. På mig själv, dock. Hoppas att jag kan sova länge bara, annars lär jag ju vara död hela lördagen.
Jag ska tydligen till G-stad med brudar imorgonkväll. Där ska vi besöka två pojkar som jag inte känner det minsta. Men det blir nog prima det. Nu ska jag gnugga gaddarna och sen får jag se om jag läser eller börjar se någon film. Kommer troligen somna på en gång om jag ser film. Men det är ju bra, på sätt och vis. Glöm inte att anteckna! Nattinatti.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0