SHOES.

Inga skor fick följa med mig hem idag. Ska glo igenom ungefär alla webbshoppar som finns för att försöka hitta mig ett par. Vill väldigt gärna ha dom från Monki (klick) men dom fanns tyvärr inte i stan. Lade även undan ett par skor på Dinsko. Sen träffade jag Sandra på stan och då hade hon köpt precis dom, haha, otur.
Efter att vi ätit brummade vi iväg till Skokanonen men inte heller där hittade jag något par att hurra för. Sen blev det att handla lite på Coop Forum innan vi slutligen for hem igen. Har sett på Idol och Tove var ju grym, skickade till och med iväg en röst på henne, höhö. Nu ska jag glo på både skor och bloggar innan jag eventuellt hoppar in i duschen, tar kanske en dusch imorgonbitti istället. Får se hur jag gör. Adjö, iallafall.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Det var så lite så! :)

2009-10-02 @ 19:26:57
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0