WALKING.

Orienteringen idag gick ju inte helt bra alltså. Vi kom återvände med noll hittade kontroller i bagaget. Men vi såg en mystisk fågel som Emmelie tyckte var snygg.
Efter skolan missade vi (jag, Elin, Emmelie) bussen vi skulle ta till stan. Då blev det att vänta i kylan på nästa buss. Jag hade sett ett par skor på Dinsko som jag skulle kolla på, de var dock inte särskilt vackra i verkligheten. Jag behöver ett par skor nu! Jag kan verkligen inte gå i tygskor hela vintern. Jag var iallafall duktig och köpte ett rosa band idag. Samt mindre duktig och köpte godis. Men det gick jag bort (säger vi) under en en-och-en-halvtimmes promenad med samma brudar som ovan. Det var skönt att röra lite på fläsket.

Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och gå och lägga mig. Godnatt!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0