ANTIQUE.

Ursäkta, men var tog den här dagen vägen? Visserligen klagar jag inte, ju fortare veckan går ju fortare blir det helg (som även den springer iväg). Var en underhållande dag till och från. Hatar dock tankarna som spökar titt som tätt. Och jag önskar att det någongång blir min tur att få mod. Vet inte om jag kan göra mycket mer än önska.
Snart blir det Idol som vanligt. Jag gillar det programmet starkt av någon anledning. Eventuellt av samma anledning som så många andra.
Ey, måste bara påpeka att idag när jag skulle redigera någon bild i Photoscape så funkade det inte att göra "antique photo" av någon, hemskt irriterande, anledning. Var ju i stort sett därför jag laddade ner det.
Som sagt, Idol om tre minuter. Later!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: mirjam

fin header :)

mysig blogg oxå. det är nog något jag ska besöka fler gånger!

2009-09-29 @ 20:59:48
URL: http://mergopergo.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: haft en bra dag ? :D

2009-09-29 @ 23:05:53
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0