CROSSES.


Så har ännu en dag passerat med en väldigt fart. Petra (mentor) berättade att hon hade drömt att jag var höggravid och skulle föda om fem dagar. Det var ju.. speciellt. Haha.
Vi hade hk i två timmar innan vi slutade, där fick vi göra frukost. Vi fick köpt bröd till, vi borde ju ha fått baka eget tycker jag. Fast vi kanske inte får det än för att det bara var andra praktiska lektionen.
Sandra kom till mig efter skolan men var här mindre än en timme. Jag hade glömt att Sofi och Elias skulle komma hit.
Om drygt en timme tror jag att jag ska ta en promenad i stormen. Imorgon har vi älskade EPA-dagen. Först Elevens Val, sen en timme NO (hade kunnat skippa den bara) och sen egen planering.                 love, <3

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi ah , haft en bra dag ? :P

2009-09-09 @ 19:39:47
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0