STRANDED IN THIS SPOOKY TOWN.


Jag hade hört några rykten om att vi bara skulle gå halvdag idag. Men på ett mejl vi fick förra veckan (?) stod det att det var vecka 40. Som tur var stod det fel så vi slutade alltså 10.10 idag, efter två lektioner. Inte helt fel.
Skulle behöva ägna lite tid åt matteboken, samt biologin som jag troligtvis kommer ha förhör på imorgon. Men det är så sjukt tråkigt, så vi får se hur jag gör.

Förresten! (Elin, du hade rätt) I en av de två fetgluggarna i munnen syns lite av en tand. Jag blev nästan lite lycklig. Har ju haft de där gluggarna sen 17 december 2007, så det börjar ju bli dags för tänderna att visa sig. Jävla tandläkare som sa att dom skulle komma ner inom ett halvår. Kanske jag snart får ett normalt leénde?
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0