WHEN YOU CAME IN THE AIR WENT OUT.



Datorn, och andra tekniska prylar, är ju prima. Men när tekniken strular och inte gör som jag vill, då skulle jag kunna kasta ut burken genom fönstret.
Tänkte börja se True Blood, som jag har tänkt ett tag. Provade både på bärbara och stationära datorn. På den bärbara laggade det och på den stationära funkade det efter att jag låtit det buffra. Men efter drygt tre minuter så slutar det bara funka. Provade flera gånger och det stannade hela tiden på samma ställe. Sjukligt irriterande.
__________________________________________________________________
Nu, några minuter efter att jag skrivit det ovannämnda fungerar det om jag låter det buffra. Gjorde mig medlem på sidan (http://www.watchxonline.com) så jag antar att det var det som var lösningen. Men krånglande teknik är fortfarande lika jobbigt. Och det är jobbigt att vänta när det buffrar. Då vet ni!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Anna

True Blood <3333333333

2009-09-27 @ 00:14:10
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0