KNOCKED UP.


Jag vet att jag blir sjukligt trött om jag sover mindre än åtta timmar och ändå gick jag och lade mig för sent. Var rätt död på morgonen alltså. Att det är måndag har väl också med saken att göra.
Dagen passerade i vanlig i ordning. Vi hade ett hål på drygt två och en halv timme som spenderades hos Elin. Jag och Sandragirl delade på en pizza. Att äta nyttigt är ungefär omöjligt för min del. Slutade dagen med fuckingjävlaidrott, FRIIDROTT. I det här fallet borde det vara särskrivning så att man kan ta sig en promenad istället.
Efter skolan lekte jag med födelsedagsbarnet Emma (ovan) och vi åt ett mystiskt mellanmål. Efter en stund kom Mikaela också. Vi roade oss med att kolla på gamla klassfoton.
Jag hade tänkt ta mig en promenad ikväll men när jag var påväg ut märkte jag att det började bli så mörkt så då vågade jag inte. Jag är lite smått mörkrädd om jag är ensam. Ska snart hoppa in i duschen iallafall och sen lägga mig tidigare än igår.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0