LIGHT LIKE THE WAY YOU ARE.

Efter en ovanligt aktiv söndag ska jag snart krypa ner i sängen och sova ända till klockan ringer vid sjusnåret imorgon. Längtar inte.
Kom mig iväg på en promenad och två minuter efter att jag kommit utanför dörren började det regna. Först duggregn sen kom det en ganska rejäl skur. Men det var rätt skönt, faktiskt.
Efter att jag ätit middag ringde Mikaela och frågade om vi skulle gå ut och bara promenera runt lite, så då blev det en andra promenad för dagen. Vi hörde av oss till Emma och vi umgicks en stund, reflekterade lite om gårdagen och sådär, haha.
Nä, jag borde egentligen sova nu. Jag känner mig själv så pass väl att jag vet att jag kommer vara mer död än vanligt imorgon. Så om jag inte skriver vet ni varför..
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0