LIKE AN APPLE HANGING FROM A TREE.


Sämst uppdatering i helgen. Har väl egentligen inte så mycket att skylla på. Gårdagen spenderades, precis som fredagskvällen, med Emma och Mikaela. Vi åt chokladfondue, sjöng vackra låtar och kastade ett och annat öga på Titanic. Jag och Mikaela cyklade hem halva vägen var med den andra på pakethållaren och vi var hemma vid halv ett. Det var sjukt kallt ute för övrigt.
Dagen har jag tillbringat hemma med matteboken och tvn. Jag har även städat mitt rum samt bytt sängkläder, det tyckte jag var bra gjort av mig. Finns nog inget skönare än att nyduschad gå och lägga sig i en renbäddad säng i ett nystädat rum. Så det ska jag nog göra nu, med sällskap av en bok. Godnatt!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0