MUPPSKALLAR.

Nu kör vi två inlägg på rad. Idag var en sån här jobbig dag som inkluderar tidig uppstigning. Skoldag, kallas det va? Avslutade med maxtestet. Det blev ju inte direkt lyckat men nu har jag iallafall gjort bort det. Vid halv sju befann jag mig på Porsön med fina flickor (Elin, Sandra, Emmelie) och vi kollade på match mellan Baik och Lira. Lira vann, jag hejade dock på Baik. Mitt föredetta lag ju!
Vi hann även med att köpa godis. Trots att jag varje söndag säger "till veckan ska jag inte äta något onyttigt". Det är då det blir svårare att hålla sig ifrån det också.
Just nu känner jag väl lite småångest inför skolarbeten denna vecka. Matteläxa till imorgon, har matteboken i skolan och har gjort 5 av 6 tal.. Engelskaglosor har vi till på onsdag, något som jag inte har någon vidare koll på i biologin till på torsdag, samt en massa frågor till geografin till på fredag. Småångest var att överdriva. Råångest passar nog rätt mycket bättre.

.. säger jag nu eftersom jag troligtvis inte skriver mer ikväll.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: tack tack tack och tack är allt jag kan säga <3

2009-09-14 @ 22:10:10
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0