SEVENELEVEN.

Godmorgon kan jag ju säga till er människor som tar sovmorgon på helgerna. Det hade jag gärna gjort, men jag vaknade elva över sju och kunde inte somna om av någon anledning.
För det första kan jag tala om att jag ljög igår. En hemsk lögn alltså - åt inte chips som jag sa att jag skulle. Haha. Typ.
För det andra kan jag tala om att vädret skriker "höst, höst, höst!" med hjälp av grå himmel, träd som svajar av blåsten och kyla. Gissar på att temperaturen ligger mellan 10-15 grader.
Och för det tredje kan jag säga att jag ska in till stan, med Sandra och Angelica, om ett tag och köpa present till Emma. Ska till henne och fira hennes fjortisdag (som infaller på måndag) ikväll. Blir nog great!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0