SHE BEGINS TO LEAVE.


bild från elin (klick). en jag, en sandra och en emmelie igår.

Sitter i soffan och lyssnar på en salig blanding musik. Funderar på både det ena och det andra. Som man gör ibland. Jag saknar mitt Försvarets Hudsalva som Sofi råkade ta med sig i tisdags. I vanliga fall knarkar jag det, använder det sjuhundra gånger per dag. Nu när jag inte har haft det på flera dagar är läpparna torra. Inget jag njuter av direkt. Intressant fakta, hoppas jag?

Och om någon möjligtvis vill veta så blev det inte bara chilldag gånger tusen idag. Har städat undan där vi sov, slängt sängkläder i tvätten, hängt ut och vädrat, dammsugit samt plockat till lite i ett rum så det nu finns golvyta.
Min pappa och ordning hör inte riktigt ihop.

Kollade även på Twilight för elfte gången. Senast jag såg den var fjortonde mars så det var ju på tiden. Har jag nämnt att jag längtar till New Moon? Om inte, så gjorde jag det nu.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN-

SV: tack! :)

2009-09-26 @ 17:32:35
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0