UNDERBART.

Kvällen började redan vid femtiden med Emma (ofc), Mikaela, Emmelie, Elin, Sandra och Angelica. Vi åt god mat och en sjukligt god tårta. Vid sjutiden började fler dyka upp och hux flux var vi tjugofem pers. Det sjöngs SingStar och spelades en del Guitar Hero. Efter ett tag drog vi ut och satte oss på stranden nedanför Emma och eldade innan vi åter gick in igen. Vi hade det mycket roligt men tyvärr måste det ju ha ett slut. Fler och fler åkte hem tills det bara var jag, Mikaela, Angelica, Philip, Jocke och Marcus kvar. Och Emma, självklart. Vi såg en del av slutet på Saw och surrade till klockan hade blivit halv fyra. Jag, Mikaela och boysen cyklade hemåt och jag var väl hemma tio minuter senare. Tvättade av sminket och förundrades över att mitt hår såg ut som stryk innan jag stupade i säng. Hade ju varit vaken i drygt tjugoen timmar så var väldigt trött när jag kände efter.
Idag har jag inga som helst planer, men det är ju så söndagar brukar vara. Skulle behöva en prommis känner jag så jag får se om jag orkar komma mig ut. Adjö så länge.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0