AND IF YOU WANT ME TO BE REAL DEEP.


Det var ett tag sen sist! Det blir lätt så. Har lov nu och jag försöker ta vara på dom sista dagarna. De första dagarna spenderade jag i Jäckvik och skaffade lite fräknar på min näsa (och på kinderna och pannan, hela ansiktet helt enkelt). Igår umgicks jag med tre pojkar och två flickor en sväng på kvällen och det var det första sällskapet av folk i min egen ålder på det här lovet. Idag gick jag runt i sovkläder hela dagen och led av beslutsångest. Skulle jag fara till Jäckvik i helgen igen, eller inte? Bestämde mig till slut för att stanna hemma. Träffade gulle-Sandra på konsum innan vi vandrade mot gårN (hihi, puss emmelie). Var där tills det stängde (dvs kl tjugotvå) och gick därifrån med Emmelie och Sandra som sällskap. Vi tänkte hitta på busigheter men fegade ur och gick till mig och kollade igenom gamla grejor/lyssnade på musik/hade frågesport (haha). Nu har jag suttit här alltför länge och kastat blicken på klockan och tänkt "nu ska jag gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna", alldeles för många gånger. Ska försöka slita mig från datorhelvetet nu. Gnatt!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0