DEN HÄR VÄGEN HAR BARA PLATS FÖR EN PERSON.

Skolan är i full gång och schemat började följas redan idag. Ångrar allt jag sagt om att det skulle bli skönt att komma in i de vanliga rutinerna igen. Det känns som att det kommer bli två tunga terminer jag ska lida igenom innan grundskolan är finito. Men det kommer det (väl) vara värt i efterhand. På första nolektionen höll jag på att somna och fick huvudvärk när jag såg allt vi ska hinna med. Men andra har ju klarat det före mig, så det ska förhoppningsvis gå bra.

Ooooch så börjar jag känna mig alldeles "low" igen. Det är inte helt okej, framför allt etftersom jag knappt vet vad som framkallar det. Eller, jag både vet och inte vet. Krångligt det här med tonårstider ibland!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0