WE WERE THE VICTIMS OF OURSELVES.

Du heter: Sara

Smeknamn: Inget alls!

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen speciell. Lite Damien Rice, Kent eller Coldplay, kanske?

Beroende av: Socker...

Vad tror folk om dig? Ingen aning egentligen. Känns som att många har fel uppfattning, men vad vet jag.

Stämmer det? Jag vet ju inte riktigt vad folk tror, så - pass!

Vad får du oftast komplimanger för? Håret.

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv och/eller musikalisk.

Brukar du skratta för dig själv? Har hänt, ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ja vi är på lk :) men jag vet inte var han är"

Var bor du? Typ tre (?) kilometer utanför Luleå stad.

Trivs du där? Nja, nä, jo. Ibland.

Har du haft sex idag? All day long!

Hur svarar du i mobilen? "Hallå", "Hola!", "Tjenis" eller "Hej det är Sara" om det är någon jag inte känner eller så.

Vem ringde du senast? Emma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mamma som frågade om jag stod kvar i korsningen.

Antal timmar sömn inatt: Åtta, tror jag.

Sov du ensam: Nei.

Brukar du komma i tid: Rätt dålig på det, framför allt när det gäller skolan.

Hur känner du dig nu: Ont i benen, trött, less.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart..

Vad tycker du om fötter: Många är äckliga, många är inget alls och bebisfötter är gulliga.

Vad saknar du: Händelser och en massa bra (haha)

Hade du en bra kväll igår: Helt ok.

Favorit dryck på morgonen: Vatten eller juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig: På loven vänds dygnet upp och ner, annars är det nog runt tolv. Alldeles för sent för att jag ska fungera helt normalt.

Är du blyg? Jo.

Sysslar du med någon idrott: Nej..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte. Attraktion vid första ögonkastet isåfall.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Samma som alla andra, haha.

Är du nöjd med ditt liv: Njaae.

Är du bortskämd: Nej.

Vad gör du i morgon: Stan en sväng sen kalaset (HOFFMAESTRO) på kvällen.

Vad är det värsta du vet? Att undra "varför?". Varför allt blev som det blev, varför si och varför så.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, en del iallafall :)

Vad är det finaste du fått? Hmm. Fin familj..?

En speciell dag du minns: En dag (hehe)

Du samlar på: Inget alls.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.

När grät du senast: För någon dag sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, slösa, spara lite.

Vill du gifta dig: Hmm. Jag vet inte riktigt. Med rätt man efter x antal år, så kanske.

Vill du ha barn: Det tror jag nog att jag vill, men inte snart. Inte alls snart.

Är du musikalisk? Nej, tyvärr!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Njet.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Alltså, jag tror inte det. Jag har gråtit - slutat gråta - somnat, men inte gråtit och till slut somnat mitt i gråten.. haha.

Biter du på naglarna: Nepp.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: claudia

jag gillar din header :)

2010-08-13 @ 17:57:00
URL: http://qlaudia.blogg.se/
Postat av: DENISE

vad händer hos dig idag?:) kram!

2010-08-13 @ 18:14:19
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0