047


Jag och Emmelie hade sleepoverparty från torsdag till fredag. Det var så festligt att vi båda två somnade framför en film före klockan tolv. Sen började vi klockan tolv dagen efter och det enda vi gjorde var att kolla på volleyboll som dom andra spelade, totalt ovärt att gå dit egentligen. For till stan sen och tryckte lite pommes med Joel och Mikaela. Och så köpte jag så mycket som ett fint, silverglittrigt nagellack som går att skymta på den vackra bilden ovan (tillsammans med mina näsborrar dårå) Så hade jag tyvärr inget liv denna fredagkväll heller (vad hendeer?) så jag.... gick till gården en sväng. Sen skuttade jag hem till mig med sällskap av Emmelie och Mikaela. Nu känns det som rätt läge för att gå och lägga sig, så jag gör nog det snart.

Pusspuss!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0