nu är den glada julen slut, slut, slut


klad chei igårrr.

Så var julen slut för i år. Både julafton nummer ett och två spenderades i Boden och nummer två var en aning mysigare. Jag har skrattat år Elias tomteimitationer, ätit så magen såg ut som att jag var gravid i femte månaden, spelat kort, fått finfina julklappar och bara haft det.. ja, mysigt. Idag vaknade jag av alarmet strax före nio och befann mig på stan vid tio för att trängas bland allt folk. Ett par skor, fyra par trosor, en bh och en tröja fick följa med mig hem. Imorgon ska jag och kolla läget ytterligare en gång, så man inte missar något guldkorn liksom..
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0