this years love

En liten årsresumé som jag knåpade ihop för nån vecka sedan kan jag ju alltid bjuda på, såhär sista dagen år 2010. Jag har varit väldigt dålig på att fota och har inga bilder från dom roligaste tillfällena det här året. Om jag nu ska ha något nyårslöfte får det nog bli att ta upp kameran oftare.. och skapa ett mer händelserikt år (det här året också!)

januari

Jag, Sandra, Emma och Malin på en spark nedför en lång och brant backe gav adrenalinkicken för januari (eller för året). Jag längtade mest efter sommaren och livet var väl varken upp eller ner.

februari

Jag och Emma försökte ta bilder för att hitta likheterna alla tjatade om, det gick mindre bra dock. Överraskade Mikaela när hon fyllde år och två veckor senare var det Sandras tur.

mars

Min tur att fylla femton (hela!) år. Lyssnade mest på det här och fortsatte längta efter sommarvärmen.

april

Har ingen aning om vad jag sysslade med egentligen. Beviset på att det nog inte var sådär jätteunderhållande iallafall.

maj

Termometern letade sig över tjugo-gradersstrecket, for till Munkviken med konfagänget och hade fyra roliga och mysiga dagar. Jag och mina fina storasystrar fixade surpriseparty till våran fina mamma som fyllde år, det blev många lögner för att klara det!

juni

Och så kom sommaren! Inledde sommarlovet på Trolltjärn där både det ena och det andra hände, men jag hade kul iallafall (haha)! Var på konfaläger och blev ett med Gud (typ.....) Bodde i en möglig kyrkstuga med Emma och levde för spontana nattäventyr. Både bloggen och kameran fortsatte vara döda och jag försökte väl leva så gott det gick.

juli

Vädret var inte det bästa och jag levde mest på nätterna. Nattbadade, låg raklång på Bergnäsbron och tryckte pommesmeny efter pommesmeny på Max (+ sjuhundra kilo, check!)

augusti

Sista sommarmånaden. Luleåkalaset bjöd på panikframkallande Hoffmaestro när man stod längst fram (haha), Musikens Makt där höjdpunkten var Mr Linnros och jag fick en jävla massa lust att göra allt jag inte gjorde den här sommaren heller. Skolan började igen och jag började ganska snart längta bort från Bergskolan.

september

Eh, ja. I september tog det verkligen slut på bilder. Jag tyckte det mesta var tråkigt och var less på ungefär allt! Brukar bli så i september..

oktober

Ja ni.. Härifrån hade jag kunnat ha, iallafall några fler bilder, men de är fortfarande bara tillgängliga på Sandras kamera, hehe. Började umgås med André och Alexander (tillsammans med Mikaela) och fick mer och mer ett liv. Första snön föll och det var ju rätt deprimerande det också.

november

Gled runt och lekte cool, typ. Nä men, det hände väl inte sådär jättemycket antar jag. Började tjata på riktigt om att få tatuera mig, men det går ju som det går.

december

Första helgen i december började i Antnäs och slutade i Alvik. Jag och Emmelie fick ta hand om världens disk och sömnen blev så mycket som fyra timmar från fredagen till lördagen. Det var det ändå värt! Månaden fortsatte vara julmysig och jag umgicks väl allra mest med Emmeliegirl. En natt i Jämtön, pepparkaksätande and so on. (Ändå chill!). Både julafton nummer ett och två spenderades hos min äldsta storasyster i Boden och det var sådär julmysigt som det bara är på julen.

and that's it!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: emma

... och här ser man ganska tydligt att vi tappade bort varandra någonstans på vägen :(

2010-12-31 @ 11:19:27
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0