EVERYTHING, EVERYTHING ENDS.


hemsk bild från gårdagen (elins bild).

Blev käk på Allstar för hela slanten igår. Det blev en salig blandning av bland annat nachochips, kycklingvingar och bakad potatis. Skutt genom stan och sen vidare hem och fastna vid datorn till halv tre. Idag tjatade Emmelie ett bra tag på att jag skulle följa med till gården, och till slut gav jag mig. Ångrar mig inte! Spelade Alias, rörde ihop en kladdkakssmet och lekte på. Vi blev även bjudna på kladdkaka  (och andra kakor) av den snälla personalen. När det stängde gick jag hemåt, i tjugo minusgrader, med Philip, Mikaela och Jocke i släptåg. Vi såg The Hangover och de två förstnämnda gick runt halv två (?) medan Jocke for lite tidigare. Jag ska försöka lägga mig snart. Imorgon (okej, idag) blir det HK-plugg plus en Antnästripp. Totalt ovärt inlägg, men det är så det brukar vara. Püss!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0