TVÅTUSENNIO.

JANUARI.
Jag blev totalt förälskad i både Twilight och Edward och såg filmen om och om igen.


nyårsafton 2008.

8 januari

längtade till sommarn men utomhus såg det ut så här.

FEBRUARI.
Ganska händelselös månad. Vad som hände var väl att vi firade Sandras 14-årsdag och gav henne en firre i present. Dynamit-Harry blev namnet.


MARS. 
Ytterligare en ganska meningslös/händelselös månad.

jag fyllde 14 stora år och firade min födelsedag med att fara till skogen (stugan).



firade sen födelsedagen i antnäs tillsammans med dessa brudar. var även tionde gången jag såg twilight, haha.

APRIL.
Jag slutade fotboll vilket var bland det bästa och sämsta jag gjorde i år. Bra för att jag inte längre hade intresse för sporten och dåligt för att jag resten av året var sjukt jävla lat.


spenderade påsken i jäckvik och byggde söta snögubbar på isen.




valborg blev lugn och jag spenderade kvällen med dom flickorna som jag umgåtts allra mest med i år.

MAJ.
Några sommardagar uppenbarades och jag satte mig för första gången och solade i bikini/gick barfota på asfalten.


JUNI.
Sommaren tog sin början på riktigt och vi fick ett efterlängtat sommarlov. Kvällen var sjukt trevlig- en strand, en eld och ett gäng härliga människor.

klassen.

yngsta storasystern tog studenten.


bakade cupcakes.


vi tre umgicks flitigt under denna månad.

JULI.

Två nätter var jag i Elins morföräldrars stuga med henne, Sandra och Emmelie (har inga bilder därifrån).


sommarkvällar med sött folk..

..och sommardagar med söta flickor.

Luleåkalaset var månadens/sommarens höjdpunkt.

inleddes med skaburbian...
 
AUGUSTI.
..och fortsatte i augusti.

john ME.

åt underbart god thaimat på en trottoarkant.

och gled runt med, bland annat, dessa brudar.

några augustidagar spenderades i huvudstaden med mamma och anna.
Sen började skolan igen.

SEPTEMBER.

vi hade partyparty hos Emma och var över tjugo personer.

drog med mig mina flickvänner till antnäs.

och ute såg det ut så här.

OKTOBER.

gled runt i min skinnjacka.

snön landade på marken för första gången, men den hann komma och försvinna många gånger.

NOVEMBER.

stickade klart min mysse som jag använder nästan varje dag (kändes extremt viktigt att få med det).

min blogg förvandlades till en riktig emoblogg och uppdateringarna blev glesare och glesare.

DECEMBER.
Jag gick mest och längtade efter jullov och var trött och less.


hade basketturnering och vi gick obesegrade till final (där vi förlorade). vann till och med utklädnaden!

julaftonen spenderades hemma med mamma, anna, sofi, mormor, anders och elias. på juldagen begav jag mig mot pappa och på annandagen trängdes jag på stan. kvällen gick från toppen till botten.
 
nyårsaftonen blev superbra och började hos sofie med henne, sandra, emma, angelica, mikaela, elin och emmelie. alla utom de två sistnämnda tog sen bussen in till stan för att vara där på tolvslaget och vi fick oss ett gott skratt när några, inte särskilt nyktra pojkar, kom och roade oss. efteråt promenerade vi hem till emma mitt i natten och umgicks lite med philip och august. helt klart en mer än godkänd kväll!

För att sammanfatta året får jag väl säga att det har varit väldigt upp och ner. Och att jag hoppas att 2010 blir så jävla bra!

har snott några bilder av emma, angelica och elin.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0