THE SIMPLE TRUTH.


VAD JAG GÖR VAKEN PÅ NÄTTERNA
(pil nedåt)

Berätta sju sanningar om dig själv;
- Jag är sjukt blyg och blir röd i ansiktet för minsta lilla. Har dock börjat komma ut lite ur mitt skal på sistone.
- Jag tänker alldeles för mycket (man är ju inte mer än tonåring, hehe)
- Första och enda gången jag varit utomlands är Thailand 06.
- Jag har lätt att lära mig teoretiska saker. Oftast.
- Jag har alltid tyckt om att skriva och teckna.
- Min musiksmak är väldigt varierad.
- Jag har väldigt dåliga pigment.

sex sanningar om hur du var som liten;
- Jag var inte ett blygt barn.
- Jag hade oranget hår.
- Jag dansade barndans och senare jazz.
- Jag älskade att bada.
- Jag var med i en barnkör och tyckte mycket om att sjunga.
- Jag gick hos dagmamma istället för på dagis (inte direkt nåt om hur jag var, men hade lite brist på fantasi)

fem sanningar om mitt kärleksliv;
- Jag har nog aldrig varit kär på riktigt.
- Jag har väldigt svårt att bli kär (uppenbarligen).
- Jag skulle inte ha nåt emot att ha en liten pojke för tillfället, hehe.
- Jag går nog lite för mycket på utsidan.
- Den första pojken jag pussade på var min man som jag gifte mig med när jag var runt 4, haha.

fyra sanningar om mitt familjeliv;
- Mina föräldrar skilde sig när jag var 9.
- Efter att min yngsta storasyster flyttade i höstas bor jag nu ensam med min madre.
- Jag träffar min pappa alltför sällan.
- Vi är alla lite sjuka i huvudet. På ett bra(?) sätt.

tre sanningar om mitt vänskapsliv;
- Det går upp & ner allt för mycket.
- Vi är inte så bra på att säga det vi verkligen tycker.
- Jag har underbara minnen med mina små troll :)

två sanningar om min personlighet;
- Jag är blyg (jobbar på det!)
- Jag klagar mycket och har varit sjukt negativ på sista tiden (förlåt alla som har varit i närheten av mig).

en sanning om detta testet;
Det var rätt svårt och så äre knas att man (jag) oftast skriver dåliga saker på personlighet/utseénde.

GODER NATTER!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0