KICK.



<3
Sjuk kväll/natt/morgon/dag. Sandra och Emma dök upp i Antnäs och vi roade oss med både det ena och det andra. Malin kom och lekte med oss och vi åkte fyra små flickor på en spark nerför en låång backe. Ramlade första gången men andra gången klarade vi oss genom hela backen. Man fick en jävla adrenalinkick kan jag tala om! Natten fortsatte med plättstekning vid 5, sånger, huvuddoppning i snön genom dörren, äcklig kaffeblandings-drickande (för att bli piggare) och en hel del surr. Strax efter elva begav vi oss från Antnäs och släppte av tjejerna utanför vardera hem. Jag och min padre hälsade på Anna och Kristoffer innan han släppte av mig på Bergnäset. Sitter och försöker hålla mig vaken med hjälp av musik och så har jag druckit kaffe! Har varit vaken typ 23 timmar så det är ju inte så farligt, än så länge..
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

HOTT!! ;D

2010-01-11 @ 18:33:11
URL: http://sandraaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0