SOMMARLOV!


Nu är jag ledig till den 23:e augusti. Hur skönt alltså?! Vi hade en fin skolavslutning där jag knappt hörde hälften av vad som blev sagt på grund av en dålig mikrofon eller något liknande. Efteråt åkte jag och Sandra in till stan och invigde sommarlovet med mjukglass, sen kutade vi till Willys. På vägen såg vi en massa glada studenter, "bara" fyra år kvar för mig nu, hujedamej! Blev en tur till Ica Maxi med madreen stund efter att jag kommit hem. Sen begav mig utåt rätt tidigt och hamnade vid Trolltjärn. Det började trevligt och bra, men slutade sämre. Det är sånt som händer, tyvärr. Har irrat runt hela Bergnäset men kom hem för snart en timme sen. Blev alltså en tidig kväll, jag hann inte ens grilla något ju.. Ska glo runt lite i cybervärlden nu innan jag somnar i min sköna säng. Glad sommar!
♥            
   
(hittade ingen passande bild så lite ego fick det bli)                 
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0