FÖR SMÅ SMÅ ORD ÄR SVÅRA ORD.


Igår bar det av till stan med Emma och Sandra. Vi fikade, åt på Max (ja, i den ordningen) och skrattade nästan ihjäl oss x antal gånger. Jag hann vara hemma en liten stund innan Sandra och Emmelie kom och lekte mig. Vi fick nåt ryck och skulle gå ut och åka på plastpåsar men hittade ingen bra backe, så allt slutade med en massa plumsande i snö vilket resulterade i blöta ben och blöta fötter. Vi satt och torkade lite i trappuppgången innan jag och Emmelie gick till mig och Sandragirl åkte hem.

Annars då, snön fortsätter vräka ner och jag är så sjukt jäääääävla less. En fråga som jag ställer mig varje år är "hur ska all snö kunna smälta bort?" och nu frågar jag mig det mer än någonsin. Men det löser sig väl, det brukar ju det.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0