BUT I CAN'T REALLY DO A DAMN THING.


Ni får ju ignorera att jag ser ut som en, jag vet inte vad.

Första maj. Nästa månad får vi sommarlov. Igår var det exakt sex veckor kvar, sjukt eller vad? Jag kan fortfarande inte förstå att jag satt ute och solade i bikini och gick barfota på asfalten första maj förra året. Just nu är det väl 5-6 plusgrader och regn, igår kom det till och med snö. Igen. Det är inte roligt någonstans. Skulle inte växthuseffekten göra det varmare och inte tvärtom? Hehe.

Nu sitter jag och gör något, som jag tror att jag aldrig har gjort på en lördag förut. Pluggar. Skriver en praouppsats som inte blir särskilt bra. Men det får fan duga.

Och just det ja, igår var det valborg för er som missade det. Först trodde jag att det skulle bli askalas, sen trodde jag att jag skulle dö för att det skulle bli så tråkigt, men det blev himla kul till slut trots allt.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0