LET THE BASS KICK.

Det börjar närma sig två veckor sedan jag skrev, men jag tror inte det går någon nöd på varken er eller mig. Sommaren som var sist har inte infunnit sig den här veckan, det har varit runt tio grader och grått grått grått. Tur i oturen att jag har legat hemma och varit sjuk då. Och himla tur att jag var frisk under helgen, då jag var i Munkviken. Det var väldigt kul, långt över förväntningarna. Jag var rätt negativ till att åka först men det ändrades snabbt!

Igår gjorde jag en beställning från Nelly, ett par shorts och en skjorta och nu ikväll från E.L.F. Jag låtsas typ att jag är rik så fort jag har lite cash på kontot och i slutet av månaden får jag i prinicip låna pengar av någon om jag vill ha en glass. Miss Spara är inte mitt namn, låångt ifrån. (Egentligen inte, bara att ta bort P:et så får man mitt namn, heheheh) godnatt.





Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0