time passes away like a dark refrain


skolavslutningen förra året. snart är vi där igen!

Hmm.. Trodde jag själv att jag skulle plugga på lovet eller? Iallafall så är högen lika orörd som den var innan vi fick lov. Och först NU får jag panik, en aning för sent alltså. Men, sista lovet i grundskolan och alltså bara några veckor kvar innan jag slipper skiten. Uuuuunderbart!

Beställde ett par skor ikväll iallafall. Nelly skickade ju fel par skor två gånger så nu orkar jag inte tjafsa med dom mer. Dom nya är från Asos och kommer väl kanske nästa vecka. Det kan hända att en bild trillar in då!

Nu ska jag fortsätta se en film som jag började se igår och sen ska jag försöka sova. Imorgon börjar alltså nedräkningen av nian, woho.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0