solen i ögonen och spilld mjölk överallt


Vårväder idag (verkar som att alla bloggar förvandlas till väderbloggar under våren). Runt tio grader och solsken, men som alltid så blåser det en del. Efter för många timmars slöande gick jag ut på en promenad med mamma och svängde förbi konsum för att hämta ut mina 13,5-cmklackar från Nelly. Öppnade paketet och förväntade mig ett par svarta skor, men nej. Där låg det ett par beiga och nu är dom svarta slut i storlek! Grymtgrymtgrymt irriterande.

Idag är det alltså lördag (nähe!? :O) och som dom senaste femhundratrettiosju helgerna så har jag inget planerat så det kommer väl sluta som vanligt, med ingenting. Positivt tänkande, hehehe. Nä, men allvarligt. Jag är så less på att det aldrig händer något och jag hoppas ta mig fan att sommaren blir lite mer händelserik. Normalt så borde den ju bli det, men allt är inte alltid normalt.

Äh, puss va!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: ems

Nåh, tack sara!

2011-04-10 @ 15:26:38
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0