we just move on, and move out until we find a friend


elins bild (kom nu kära sommar. kom och var så bra som du bara kan vara.)

Jag vaknade strax före åtta idag för att gå ner till vårdcentralen och sticka mig i armvecket. Jag hade inte tagit blodprov en enda gång förrän för två veckor sen, då jag tog mitt första stick i fingret. Nu har jag tagit fyra på två veckor... Sen gick jag hem, sov kanske en kvart och sen gick jag ner till vårdcentralen igen. En halvtimme senare var jag placerad på soffan igen och efter ett tag somnade jag och tog en 4-timmars nap. Vilket är anledningen till att jag orkar vara vaken nu, det längsta på hur länge som helst skulle jag tro.

Jag håller förövrigt på att bli psykiskt störd av att bara gå hemma. Det var drygt tre veckor sen jag var en hel dag på skolan. Jag har såklart en söt liten plugghög som väntar på mig, men den orkar jag såklart aldrig ta tag i. Och så är jag lite less. Inget nytt alltså.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0