your eyes are pointing at me, but do you see?



(coola cheier som vanligt...........or?)

I'm going strong med mitt "nya liv". Jag har fler liv än en katt, för jag har nog börjat, eller tänkt börja, ett nytt liv hundratals gånger. Fyra dagar har passerat och jag har knappt varit sugen på onyttigheter ens (fyra dagar är faktiskt ovanligt för att vara jag) Sen får jag ju inte äta godis heller, för då blir det ett dopp i den iskalla älven eller en pinsam tur genom stan enligt mitt och mina vänners avtal för att "peppa" varandra. Annars då? De senaste dagarna har inneburit skolstart, promenader och jag har till och med gjort bort lite (notera: lite) plugg. Bättre lite än inget alls iallafall. Imorgon får jag veta preliminära gymnasieintagningen, men det spelar inte så stor roll för jag ska ändå ändra och hoppas på det bästa! Nu borde jag nog gå och lägga mig minsann, fredag imorgon och sen helg ♥

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0