it's hard to take courage in a world full of people

Första december. En snöfri första december dessutom. Första advent la sig ett tunt täcke av snö som regnade bort i höstrusket som varit i veckan. Jag har annars tyckt att det har varit helt ok med bara vägar, fram tills nu, nu är det bara drygt. Lite snö ökar faktiskt julkänslan! (som trots avsaknaden börjar infinna sig ändå)

På tal om första advent lite högre upp, så började jag just den dagen med saffransbröd och julmusik tillsammans med Emma, Agnes och Hanna. De sov at my crib från lördag till söndag efter vin osv på lördagen. Jag for även in till stan för lite skyltsöndagbesök och sen myste jag och mamma med glöggte (gillar inte glögg och märkte att jag inte gillar glöggte heller), ännu mer saffransbröd och pepparkakor med vitlöksost!

I övrigt har veckan rullat på med skola, svenska nationella prov och jag har även hållit på att dö av trötthet varje eftermiddag när jag har kommit hem. Sjukt vad mörkret påverkar en! Imorgon börjar dagen med ytterligare ett np, uppsatsdags, kult............. (FAST SEN ÄR DET HELG IGEN, woopwoop)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0