tänk om det finns nånting bra bra bra bra


Jag överlevde paintballen vi var på med klassen idag, med nöd och näppe bör tilläggas. Solen har gassat hela dagen, svetten har runnit och huvudet blev trött och ontigt(?) Efteråt åt vi lunchbuffé på Waldorf och sen har jag sprungit runt i varenda klädaffär i Luleåstad för att leta nåt att ha på mig på skolavslutningen på fredag. Jag var tidigt i farten och köpte en kjol, men nu vill jag inte ha den längre... Hittade iallafall en blus som jag kanske köper imorgon och bara har till jeansshorts eller nåt. Det är ju egentligen inte SÅ noga, bara lite.

Nu har jag iallafall nyss ätit kycklingsallad på balkongen med solglasögonen på näsan och försöker känna lugnet. Måste ställa klockan imorgon för att kolla stan en sväng till (kan ju ha missat något guldkorn), sen ska jag sola om jag ids och 18.30 ska jag befinna mig på Nordkalotten med resten av niorna för någon form av bal. Sommar på igång eller vaaaad? :) :) :)

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0