it's friday


Jag fattar inte vad det är för feeeeeeeel på mig. Några timmar efter att jag fått reda på att levervärdena är normala efter körtelfebern, så får jag istället.. damdadaDAAAA- magsjuka. Kul jul.

Idag har jag suttit på ballen i någon timme och odlat fräknar samtidigt som jag kämpat mig framåt i "Thérèse Raquin". Det går långsamt. Och så sitter jag hemma lite på en fredagkväll. Ovanligttttttt nu för tiden. Hoppas tamejfan att det här är sista gången jag är sjuk på år och dagar.

Närå, ja ä inte bitter! (Eller jo, det är jag. Men jag tycker nästan att jag har rätt att vara det........) hehe. Från djupet av mitt hjärta, önskar jag er en trevlig fredagskväll! Höhöhö.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0