DREAMS AND LIES.


Nyårsplanerna är klara. Trots att vi egentligen började "planera" i sista sekunden så löste det sig ju galant. Man ska inte vara ute i för god tid.
Om vi ska ta lite "det här har jag gjort idag"-snack så kan jag tala om att jag vaknade redan klockan tio för att bege mig mot Luleåtown med Elin och Emmelie. Strosade runt där ett tag och slängde iväg ett sms till Sandragirl. För en gångs skull såg hon till och med smset och ringde mig. Flickan var hemma från Egypten och kom och joinade oss på en stadstur. Blev helt hysterisk och glad när jag pratade med henne, haha. På kvällen begav jag mig mot Angelicas place och umgicks med brudar. Vi halvkollade lite på Flickan som lekte med elden. Gick därifrån redan vid tio men stannade hos Mikaela till halv tolv. Har fastnat vid datorn som vanligt, pratat gamla minnen med Malin. Vi planerade att hitta på något någon vacker dag, får hoppas att det blir av :) Bjuder på en väldigt vacker bild från förr.


Nu funderar jag på att lägga mig och se film. Vet bara inte vad jag ska se. Är fast i någon svensk-ungdomsfilm-period, men det känns som att jag har sett alla som existerar. Godnatt iallafall. Och GOTT NYTT ÅR säger jag redan nu, skriver troligtvis inte imorgon. Nu får jag hålla alla tummar och tår och hoppas på att 2010 blir mycket bättre än 2009. Puss!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0