HEART.


Tänkte dela med mig av ett inlägg såhär i juletider. Man måste ju vara snäll så att man får några julklappar av tomten. Det är, på tal om julen, dan före dan före dopparedan idag. Hur sjukt är inte det? Har sagt det förut, men det tåls att säga det igen; var springer tiden iväg? Åren bara flyger iväg och snart sitter jag väl på ett äldreboende som luktar pensionär och är virrig. Okej, det där var att ta i. Men vad jag ville poängtera var att tiden går så himla snabbt.

Om vi fortsätter med jultema så kan jag tala om att vi fick jullov idag! Hur jävla skönt som helst. Det var lätta steg som jag gick hemåt med idag kan jag tala om. Började lovet med att se film/sova. Har även slagit in några julklappar och jag och mamma ska snart gå ner i förrådet och hämta (plast)granen. Jag vill ha en riktig gran, en riktig gran luktar verkligen jul.

Imorgon blir det en stadstur för att hitta något att ha på mig på julafton. På Dagen med stort D kanske jag slänger in ett God Jul! Puss.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0