NO ONES NUMBER ONE.


Nämenhej. Idag är jag på dåligt humör. Ovanligt? tänker du väl då. Faktum är att positivitsgrejset ett par inlägg nedåt sket sig innan det ens hade börjat. Varför är jag på dåligt humör idag då? Enkelt; samma som alltid. Bra svar, huh? Just nu är det främst skolan. Lärarna älskar ju att pressa in så mycket som möjligt innan vi får lov. Imorgon har jag redovisning om rulltrappan som jag har vetat om i 6-8 veckor(?) men började på redan igår. Att börja hela TVÅ dagar innan prov/inlämning/redovisning är faktiskt framsteg för att vara jag. Tänkte dock ta tag i det sista så fort jag kommit innanför dörren efter skolan idag. Riktigt så blev det ju inte, utan jag fastnade vid tvn till klockan 17 (OTH + halva Project Runway), läste igenom alla sjuttioelva bloggar, åt middag, SEN skrev jag lite innan jag vandrade till Konsumet med mi madre. Det vi ska skriva/berätta om ska vara max ett handskrivet A4 men som tur är ska det lämnas in vecka tre, "bara" redovisning imorgon. Redovisningar ligger i topp bland det jag hatar mest med skolan (även tidiga morgnar och no/matte ligger på den "listan") och den här gången är det till och med enskild redovisning. KILL ME. (och jag vet, jag vet, jag vet att jag måste rycka upp mig.)
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0