FALL AT YOUR FEET.

Jag undrar när det sist gick en hel dag utan att jag var irriterad över något. Det är hemskt egentligen. Idag var jag mest sur för att skolan började igen. Jag känner att jag inte kunde ta till vara på lovet som jag ville, på grund av sjukdom. Vi som var sjuka (för vi var en hel del) borde få en extra veckas lov. Höhö. Och faktiskt, jag har inte varit en sån där "ååååh, vad jag hatar skolan!"-människa förut. Visst, jag har väl aldrig älskat den heller, men nu är det hat på hög nivå. Nej, nu tickar klockan iväg alldeles för fort. Måste ju sova eftersom klockan ringer 06.45 varje jävla vardagsmorgon sju veckor framåt.

Tycker ni att det här är den mest positiva bloggen som finns? Tänkte väl det.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: malinj

lilla sara, du kliver upp en kvart tidigare än mig och ändå åker jag buss i 40 minuter varje morgon ;>

2009-11-03 @ 14:48:03
URL: http://malinjohanssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0