WAS THIS OVER BEFORE IT EVER BEGAN?

Godmorgon!
Jag orkade inte med någon bloggning igår. Satt knappt vid datorn heller. Först var det en vanlig skoldag som började nollåtta femtiofem och slutade egentligen tretton femtiofem. Men jag, Elin, Emmelie och Sandra orienterade (som alla andra) och råkade vara tillbaka en kvart för sent. Blev en ändå en trevlig orienteringsrunda med sång (skrik) för fulla halsar och vi återvände med två kontroller. Inte illa för att vara vi..
Efter skolan låg jag i soffan och slumrade till i några minuter innan jag fixade mat till mig och min syster. Gick ut med Mikela och tog den traditionella fredag-kvälls-promenaden. Det var kallt men ändå trevligt. Mycket blev sagt, om man säger så. Vi gick hem till mig sen och såg på Idol, drack cola och åt choklad. Nyttigt! Skyller på att det var fredag. B-y-e!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0