L-O-V-E IS JUST ANOTHER WORD I NEVER LEARNED TO PRONOUNCE.

Gör som alla andra och klagar på det här hemska vädret, snöstorm är inte att leka med. Kände mig som Barnen i Bullerbyn när jag gick hem från skolan, och irriterad på vädret var jag. Inte för att hjälper egentligen, men.. Sen, hör och häpna, lagade jag mat till mig och mor min. Inte direkt komplicerad mat dock, stekte kycklingfiléer och gjorde en kycklingsallad som även innehöll matvete. Nyttigt är bra, tjalalalala. Åt dock en godis nyss, var så himla sötsugen. Har en väldigt bra anledning till det dock!
Skuttade sen ner till Mikaela och där gjordes det hål i Philips och Mikaelas öra. Sen vågade vi oss ut i snöstormen för en liten tripp till Konsum. Snart ska jag hoppa i in i duschen och sen ska jag försöka att inte somna alltför sent. Brukar gå rätt bra det nuförtiden. Vi hörs när vi hörs!
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: emma

jaha, nä för jag tyckte att det såg lite vågigare ut till höger.. men jag inbillar mig väl bara då :)

2010-02-01 @ 21:57:40
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0