COUNTING ALL THE ASSHOLES IN THE ROOM.


Praoplats är fixad. Kände enorm panik där ett tag. Nu känner jag mer ångest för om jag ska ha två veckor på det stället jag fick, eller om jag ska vara ena veckan på ett annat ställe (där jag vet att jag får vara). Jag är stört less på mig själv som lider av en jävla beslutsångest, vad det än gäller. Med det sagt, ska jag hoppa in i duschen, somna så snart som möjligt och vakna (och stiga upp!) lite tidigare än vanligt. Min madre fick ett mejl av min mentor om att jag kommer försent typ hela tiden, så imorgon måste jag tamejfan komma i tid. Lättare sagt än gjort.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: miranda,munkviken

fin som vanligt! :)

2010-05-01 @ 22:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0