I WANT YOU BACK, BACK, BACK, YOU BACK.


nån bild som fanns i arkivet bara

Fin helg endoo. Besöket igår dubblerades och vi chillade så hårt att sängen ramlade ner. Det resulterade i sin tur att jag bäddade ner mig i (bädd)soffan och slaggade där inatt. Nu är sängen på plats igen, så ikväll blir det att sova på det vanliga stället. Det var inte meningen att det här skulle handla om min säng, men det händer så lätt! (eller gör det det?)

Idag har jag och Emmelie varit hurtiga och promenerat till stan och snurrat omkring där lite. För första gången i våra femtonåriga liv lade vi oss i cancergrillen, också kallat solarium. Eftersom jag är ganska blek och ganska rödhårig blev det bara en kortis. Sen blev det kallt så istället för att promenera hem, som vi hade planerat, väntade vi på bussen i fyrtioåtta minuter. Vet inte vars kvällen sprang iväg, men någonstans tog den vägen. Tänkte göra några mattetal men det sket sig ju ganska rejält. Näej, lite film nu och sen godnatt.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0