SICK OF TRYING.

Idag kunde dom första snöflingorna ha smällt på mitt hår. Om jag hade gått ut. Istället nöjde jag mig med att se dom vita, fina monstrena genom fönstret och det räckte ju gott och väl.

Jag kom hem från min stuga runt klockan tre. For på en lägenhetsvisning en kvart senare. Jag och mamma var helt tomma på matförslag, så dagens middag blev rostat bröd med stekt ägg, sallad och någon klunk te. Runt halv nio gick jag ut och träffade Emmelie och vi surrade om allt och inget i över två timmar. Mysigt ändå. Nu har jag laddat upp för att duscha alldeles för länge, så det kanske börjar bli dags?

Ganska ovärt att jag bloggar överhuvudtaget. Tur att det är frivilligt att läsa, eeeller hur????????
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0