IT GAVE ME A SIGN THAT DIDN'T FEEL RIGHT, NO.

Fredag imorgon (nähe?!) och jag klagar inte. Eller. Jag klagar lite.. på att jag inte ska äta chips. Trååååkigt. Jag åt choklad idag så det fick bli helg idag. På en sketen liten torsdag. En promenad hann jag också med och lite spanskaplugg. Det känns inte som att det riktigt har fastnat i huvudet men.. det får väl gå som det går.

Näeej. Nu ska snart borsta tänderna och krypa ner i sängen och kika lite på ett avsnitt från första säsongen av gossip girl. Låter himla bra tycker jag.

Kör ett bildlöst inlägg och säger; nattinatti

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Knuttomine

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-05-20 @ 07:25:50
URL: http://knuttomine.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0