IT'S ALL ABOUT ELEKTRONER. & JONER. &...


Jag kan inte arabiska. Och att försöka lära mig kemin som vi har prov i imorgon känns som att läsa arabiska. Eller kinatecken om ni så vill. Egentligen har jag kanske inte gjort något riktigt försök, men ibland går det bara inte. Kan dem tjugo första grundämnena i ordning nu (hoppas jag) så jag har ju iallafall kommit en liten bit på vägen. Får slita som ett djur på epapasset innan provet så kanske det lyckas bli ett G iallafall. Om inte annat får jag väl göra IG-premiär.. eh.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Bella

Hur mår du idag då? :) hittade du något kul när de var kvällsöppet då?

2010-09-30 @ 16:34:29
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0