KEEP IT BURNIN'.


Wohooo! Det går över förväntan med mitt nya, nyttigare liv. Jag var ute och promenerade alla dagar utom söndag förra veckan. Fuskade med lite gott under helgen, men det hör till, hehehe. Igår var jag på ett boxingpass på Helex och nyss var jag ut och sprang mer än jag promenerade. Jag orkade mycket längre än jag trodde och var heeelt slut innan jag var tvungen att stanna. Körde lite mage och rygg på golvet här hemma också. Fan vad bra det känns ändå :)))

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket för att du kommenterade min blogg!:D Tack!< 3 Hehe. ;) Fin blogg, du har!:P Håller också på att försöka komma i bra form.. ;) Springa du vet. fast typ bara i 5 minuter.. har ingen annan stans att springa!;o XD

2010-09-14 @ 20:08:45
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0