I'LL BE HOLDING ALL THE TICKETS.


Stört lugn och skön fredagkväll. Började med kycklinggegga (vet, det låter hur äckligt som helst, behöver ett nytt namn!) till middag. Jag, mamma och Anna satt vid köksbordet i över en timme och pratade om allt möjligt. Lite idoltittande blev det såklart och sen det slutade har jag suttit här, framför dataskärmen. Jag har lyssnat på Bon Iver-låt efter Bon Iver-låt och klämt in lite Kings of Leon och Miike Snow där emellan. Min musiksmak är magnifik om jag får säga det själv! (Men om du frågar Emmelie låter det troligtvis inte likadant..) Nu funderar jag på att tvätta bort allt skit i ansiktet och krypa ner i sängen och se på nåt gossipavsnitt. Dags för andra säsongen!

ah, city and colour måste jag ju också lyssna på nu! ♥

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0