a foolish puppy with a too long tongue


Hehe, bättre med suddiga bilder än inga alls!

Årets första mjukglass blev uppäten igår, ännu ett bevis på att våren är här! Idag var dagen desto jobbigare. Begravning för någon som fick lämna jorden alldeles, alldeles för tidigt. Sov gott, vackraste ♥

Tidigare kom Mikaela upp med sitt manliga sällskap en sväng och nu sitter jag och väntar på att Sandra ska dyka upp och vara min sambo i helgen. Det här blir ett test på om jag klarar av att sköta ett hem utan madre. Tveksamt eftersom jag inte ens vågar dammsuga om jag är hemma själv (då hör jag ju inte om någon dyker upp bakom mig...........) Och juste, glömde nästan; DET ÄR PÅSKLOV.
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0